איך לבחור את הנעל כדורגל המושלמת?

אין כמו להתחדש בנעל חדשה! אך מציאת נעלי כדורגל היא משימה לא פשוטה לרוב השחקנים, כאן ארבע דברים שאתם צריכים לשים דגש לפני שאתם קונים נעל.אתה שחקן כדורגל, תכיר את הרגל שלך

לפני שאתה ממשיך לחלק הכיפי בלבחור נעל כדורגל, קח רגע לנתח את כף הרגל שלך. כף הרגל שלך רחבה או צרה? יש לך קשת גבוהה או נמוכה? אתה משתמש עם מדרס מותאם אישית בתוך הנעל? רוחב נעל הכדורגל משתנה בהתאם לדגם הנעל ולחברה, כדאי לבחור נעל מתאימה לרגל שלך.

נעל כדורגל לפי תפקיד

אתה חלוץ שמחפש מהירות? קשר יצירתי? שחקן הגנה עם אופי אגרסיבי? שחקני התקפה יעדיפו נעלי כדורגל קלילות וצרות שנותנות תחושה של זריזות ומאפשרים מגע יותר עדין עם הכדור. בשונה לשחקני הגנה, שיחפשו נעל יותר מאסיבית עם תמיכה בקרסול ובשאר הרגל.

אהבה ממבט ראשון

אמנם ביצועים הם המפתח, אבל חשוב להביע את הטעם האישי שלך על מגרש הכדורגל. בחר זוג נעלי כדורגל שלא רק ישפרו את המשחק שלך אלא גם ישקפו את הסגנון שלך. יש הרבה דרכים להביא את הייחודיות שלך כשחקן כדורגל, ונעל שמייצגת אותך, היא חד משמעית אחת מהם.

על איזה מגרש אתה משחק לרוב

שקול את סוג המגרש בו אתה משחק – קרקע יציבה, קרקע רכה או דשא מלאכותי. הסולייה הנכונה יכולה לעשות הבדל משמעותי במשיכה וביכולת התמרון. כמו כן, סוג הפקקים משתנים בין:

המידה המושלמת

ודא שאתה מקבל את המידה הנכונה. נעלי כדורגל צמודות מדי עלולות להוביל לאי נוחות, בעוד שנעלי כדורגל משוחררות מדי עלולות להשפיע על הביצועים שלך. זכור שהמידות יכולות להשתנות בין המותגים, לכן חשוב למדוד לפני הקנייה, גם אם הרגת שלכם עדיין גודלת, אנו ממליצים על נעל שמרגישה קצת לחוצה על הרגל מאשר אחת הם מרווח גדול מידיי, אחרי כמה אימונים היא תתרכך ואתה תתרגל אליה.

צריכים עזרה לבחור את הנעל המושלמת?

בספורטבול מחכים לכם עם כל סוגי הנעליים בסניפים ובאתר שלנו.

Picture of ספורטבול

ספורטבול

חנות הכדורגל המובילה בישראל המספקת ציוד, ביגוד ונעלי כדורגל למאות מועדונים ואלפי שחקנים.